Większość punktów programu tegorocznej Polskiej Konferencji Optycznej odbędzie się w Hotelu Bulwar w Toruniu (Bulwar Filadelfijki 18, 87-100 Toruń). Rejestracja, sala konferencyjna oraz restauracja zlokalizowane będą na parterze przy wejściu do hotelu.
Organizatorzy przygotowali dla uczestników salę cichej pracy, która usytuowana za punktem rejestracyjnym. Prosimy o zachowanie ciszy w sali, by umożliwić pozostałych uczestnikom odpoczynek i/lub pracę.
Restauracja w Hotelu Tumskim znajduje się na parterze. W restauracji będę serwowane obiady oraz kolacja konferencyjna.
W Janie Olbrachcie zaplanowane jest spotkanie integracyjne po kolacji konferencyjnej w mniej formalnej atmosferze. Dla uczestników została zarezerwowana sala znajdujących się w podziemiach Browaru.
W Janie Olbrachcie zaplanowany jest wieczór studencki, który odbędzie się 4 lipca 2023. Start o godz. 20:00.
Doba hotelowa w Hotelu Bulwar zaczyna się o godz. 15:00 i kończy o godz. 11:00. 7 czerwca zostanie wyznaczone dedykowane pomieszczenie dla uczestników konferencji, w celu umożliwienia im przechowania bagażu po opuszczeniu pokoju. Osobom zakwaterowanym w Hotelu Bulwar przysługuje śniadanie, które będzie serwowane w godzinach 06:30-10:00 w restauracji hotelowej oraz dostęp do strefy SPA.
Parking w Hotelu Bulwar jest płatny – 60 PLN brutto za każdy dzień. Należność należy uregulować przy wymeldowaniu z hotelu.
W hotelu obowiązuję całkowity zakaz palenia/podgrzewania tytoniu. Miejsce wyznaczone do palenia znajduje się przed wejściem głównym do hotelu.
Informacja o zakwaterowaniu w danym pokoju zostanie rozesłana do uczestników konferencji do dnia 23 czerwca 2023. W przypadku braku wiadomości – prosimy o kontakt pod adresem email: pko@candela.org.pl
Podczas konferencji, uczestnicy nie będą mieli możliwości uruchomienia prezentacji z własnego komputera. W związku z tym prosimy o wcześniejszy kontakt z obsługą techniczną sali w celu wgrania prezentacji oraz sprawdzenia, czy slajdy wyświetlają się poprawnie. Na potrzeby konferencji został przygotowany MacBook z system macOS. Komputery wyposażone są w oprogramowania: Microsoft PowerPoint, Adobe Acrobat Reader, Apple Keynote oraz Libre Office. W związku z tym rekomendowane rozszerzenia plików z prezentacją to: .pptx, .pdf, .key oraz .odp. Rekomendujemy przygotowanie slajdów o proporcji 4:3. Stanowisko rejestracyjne będzie dysponowało kilkoma pendrive, które można będzie wypożyczyć, by wgrać prezentację.
Osoby prezentujące pierwszego dnia tj. 4 lipca 2023 proszone są o przesłanie prezentacji do godziny: 12:00 (4 lipca 2023) na adres email: pko@candela.org.pl
Na zakończenie dnia, wszystkie pliki z prezentacjami pokazanymi danego dnia zostaną trwale usunięte z pamięci komputera.
Podczas tegorocznej edycji PKO, osoby prezentujące będą wyposażone w mikrofony nauszne, by zapewnić odpowiednie nagłośnienie. W związku z bardziej rozbudowaną procedurą montażu mikrofonu na osobie prezentującej prosimy o wcześniejsze zgłoszenie się do ekipy technicznej (najlepiej podczas prezentacji poprzedzającej wystąpienie).
Dodatkowo na scenie będzie zapewniony podgląd prezentacji na prompterze.
W programie przewidziano 40 min na prezentację zaproszone (35 min na prezentacje + 5 min na pytania).
Czas przewidziany na prezentacje zgłoszone to 15 min (12 min + 3 min na pytania). Dla prezentacji wygłaszanych w ramach sesji NLPQT przewidziano 20 min (16 min na prezentacje + 4 min na pytania).
Rekomendowany rozmiar plakatu to A0 zawieszony w orientacji pionowej. Zachęcamy do jak najwcześniejszego rozwieszenia plakatu – na stoisku rejestracyjnym będą dostępne materiały mocujące. Prosimy również o zdemontowanie plakatu po sesji plakatowej (tj. do godz. 19:00 5 lipca 2023).
Plakaty które nie zostaną zdemontowane do tego czasu zostaną zutylizowane.
Wychodząc na potrzeby uczestników PKO, organizatorzy negocjują obecnie specjalną ofertę na wydruk plakatów dla uczestników konferencji, które zostaną dostarczone przed drukarnie do Hotelu Bulwar 5 lipca 2023 przed przerwą obiadową.
Projekty plakatów należy wysyłać na adres torun.drukarnia@gmail.com dodając hasło #PKO, by otrzymać zniżkową cenę. Oferta jest ważna dla zleceń zleconych do 3 lipca 2023 do godz. 12:00. Po tej godzinie drukarnie nie gwarantuje realizacji zamówienia przed sesją plakatową PKO.
Cena – 73.80 zł brutto za wydruk plakatu A0.
Fundacja Candela nie pośredniczy w kontaktach i rozliczeniach z drukarnią. Każda osoba zlecająca wydruk jest odpowiedzialna za właściwe uregulowanie należności.
Podczas PKO’2023 zostanie wręczona nagroda za najlepszą prezentację wygłoszoną podczas konferencji przez młodych naukowców. Nagroda w wysokości 4000 PLN brutto, ufundowana przez firmę Eurotek, zostanie przyznana przez Komitet Naukowy konferencji i wręczona podczas zamknięcia konferencji.
Podczas PKO’2023 zostanie wręczona nagroda za najlepszy plakat zaprezentowany podczas konferencji przez młodych naukowców. Nagroda w wysokości 3600 PLN brutto, ufundowana przez firmę Amecam, zostanie przyznana przez Komitet Naukowy konferencji i wręczona podczas zamknięcia konferencji.
A0 w orientacji pionowej.
Nagrody zostaną wypłacone do dnia 31 sierpnia 2023 po dostarczeniu wymaganych oświadczeń do celów podatkowych.